FuSkCs Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Den är för f*n tråkig jag behöver fusk till den :D :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 här finns många fusk! ;) http://www.geocities.com/joeyfrich/index.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ToKiii Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 NOOBZ!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 finns i min fusk tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 (redigerat) Shittttttt...Jag blir så irriterad era noobar: Det finns inga fusk till RS,man kan inte trimma armour!!!!!! Man borde få en varning för sånt här ski.....ttttttttttttttt!! :angry: Ge upp! Redigerat 2 Augusti 2006 av Link127 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 link där har du fel du har att man ej kan trimma går bara att få trimmat när man gör treasure trail vilket är member men det finns auto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 men trimningen hittar du inte gör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 link där har du fel du har att man ej kan trimma går bara att få trimmat när man gör treasure trail vilket är member men det finns auto Jag sa att man INTE kan trimma armour , man kan bara få det av Treasure trails/clue scrolls...............*snark* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 mm men auto är ju ett sorts fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Inte fusk,men det är att fuska om man är autoer.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ToKiii Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Auto - saker ger bara virus, så egentligen e en auto - sak ett virus, alltså finns det inga auto - saker! *Blev kanske lite rörigt* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
starwing2 Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Du kan använda scar fast laddar du ner dom från google så är det virus i dom. Scar är en "klick" client som söker efter färger, den fungerar men det är en riktigt hög risk att du blir bannad. Fast det är bara ondödigt för du bli ändå bannad efter ha använt dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg