darzak Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 här memory editar jag habbo hotel så jag får jättemånga mynt, skönt trick att styla med... http://img221.imageshack.us/img221/3969/webbspeluv0.th.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 f*n vad rik du är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Omg, du kan bli polis anmäls och få ditt internet avstängt för det där.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 hahahahah det är så roligt hur ni vet så lite om hacking... och det är ochså roligt när ni ljuger! polis anmäld... det kanske inte är ert fel någon annan kanske ljög för er om det men man kan inte bli ''polis anmäld'' eller ''få sitt internet avstängd'' ... om ni inte vet så snälla hitta inte på saker.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Tyvärr så vet vi sånt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 vad snackar du om? vadå Tyvärr så vet vi sånt.... ? om ni tipsar habbo då KANSKE (liten chans) att jag blir bannad från habbo men ni har inte mitt ingame name och jag kommer definitiv inte bli polis anmäld eller få mitt internet avstängt... om ni vill så kan vi slå vad om 100kr om det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schmyrfen Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Men ditt pucko de där är client sided ... Bara du ser de och du har inte ens dom -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 grattis schmyrfen!!! men dom fattar inte det och jag skrev oxo att det är fint att styla med , pengarna är inte riktiga men möblerna är det (och jag försökte inte styla med möblerna för dom suger)... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schmyrfen Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Cheat engine is teh shit ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ToKiii Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Noob Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 ehmm...vad alla låter negativa..då lir jag den första med positiv kommentar..Rätt modigt att fuska i habbo! och keyser HUR I h*lveteS NAMN KAN MAN FPR INTENET AVSTÄNING BARA FÖR ATT MAN FUSKA???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 (redigerat) Herregud vad alla får sina vardagliga jäkla damputbrott. darzak: Är du stolt? Ohhh, Cheat Enginge. Du måste vara überhacker.... Och det är en stor skillnad på att hacka på onlinespel och internetspel. Hacka på onlinespel är jävligt allvarligt om ni ej visste det, speciellt på spel som du ej behöver ladda ner en client för. Tex som Blip.se Det finns folk som har fått sitt internet avstängt för att ha hackat på Blip.se's Robotkampen. En av dom killarna var medlem på Fuska.se Så jag råder dig, darzak att sluta vara en mupp och cheata på onlinespel, innan någonting händer och du börjar grina. BTW, ej svårt att ta fast dig. Jag har redan din IP. Redigerat 4 Augusti 2006 av LillBerra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg