Hoppa till innehåll

En Liten Och Intressant Habbo Bild

darzak

Rekommendera inlägg

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

1: ni beter er som idioter... kan ni inte läsa vad folk har postat före er??? max93 jag kan slå vad om att jag inte skulle bli bannad från habbo om mitt namn va där och du reportade mig...

2: varför är det olagligt ? förklara vad jag gör och hur det är olagligt!

ni gräver er egen grav....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheCow

1: ni beter er som idioter... kan ni inte läsa vad folk har postat före er??? max93 jag kan slå vad om att jag inte skulle bli bannad från habbo om mitt namn va där och du reportade mig...

2: varför är det olagligt ? förklara vad jag gör och hur det är olagligt!

ni gräver er egen grav....

Säg ditt namn så får vi se
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst BondaKransDans

Darzak ditt liv . Din portning . Deras mun . Dom skäller . Du blir anmäld . Din farsa/morsa i cellen några dagar . stämd 7.000 kr . Lipar . Hackar igen . Din portning . Deras mun . Dom skäller . Du blir anmäld . Din farsa/morsa i cellen några dagar . stämd 7.000 kr . Lipar . Hackar igen . Din portning . Deras mun . Dom skäller . Du blir anmäld . Din farsa/morsa i cellen några dagar . stämd 7.000 kr . Lipar . Hackar igen . Din portning . Deras mun . Dom skäller . Du blir anmäld . Din farsa/morsa i cellen några dagar . stämd 7.000 kr . Lipar . Hackar igen . Din portning . Deras mun . Dom skäller . Du blir anmäld . Din farsa/morsa i cellen några dagar . stämd 7.000 kr . Lipar . Hackar igen . Din portning . Deras mun . Dom skäller . Du blir anmäld . Din farsa/morsa i cellen några dagar . stämd 7.000 kr . Lipar . Hackar igen . Din portning . Deras mun . Dom skäller . Du blir anmäld . Din farsa/morsa i cellen några dagar . stämd 7.000 kr . Lipar . Hackar igen . Din portning . Deras mun . Dom skäller . Du blir anmäld . Din farsa/morsa i cellen några dagar . stämd 7.000 kr . Lipar . Hackar igen .

Detta kommer hända tills du sitter naken luktar illa och bor i barnhem :P

Spampoison bekämpa spammarnahttp://pics3.inxhost.com/images/sticker.gif

Redigerat av BondaKransDans
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...