Hoppa till innehåll

Jag Har En Viktig Fråga!

darzak

Rekommendera inlägg

jag undrar om jag kan typ ''annonsera'' hemsidor som betalar dig för att göra surveys (svara på frågor typ), jag skulle vilja veta av mods / admins om jag skulle kunna göra det för det e jätte användbart för jag har total fixat 15$ denna månad ( och slösat dom 5$ rs membership 5$ 2 miljoner på ett spel som heter silkradonline och 5$ 50 silk på silkroadonline...)

dettta är ett jättefint sätt att tjäna pengar över internet medans man ''pumpar mana '' på tibia och liknande!!! ( men ni får typ göra några nya regler angående det så man inte spammar sin ref link hela tiden....)

snälla svara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asso kan jag annonsera min speciella länk för typ treasuretroopers.com samtidigt som jag tjänar på det så tipsar jag ju dom om ngt riktigt bra ( jag får 10% av folk tjänar om du blir medlemmar på min länk , ( inte avdrag för dom men bonus för mig)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du är ansvarig på någon sida (du är admin) då kan du annonsera för din sida här på fuska.se. Men som jag förstår det så vinner du på det här på något sätt. Kan du ta det på svenska? Vilken sida handlar det om och exakt vad tjänar alla vi på det här?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej men herregud!!! ok vi säger att jag gör en thread som heter: tjäna pengar på internet!!!! och i den så skriver jag en special länk typ så här www.vanligasidan.com/12345

och hur man gör för att ficksa mer pengar.

då kommer dom som går in på sidan ha lärt sig hur man gör och tjäna mycket pengar och jag tjänar 10% extra av vad dom tjänar derför dom registrerades med min speciella länk. fattar ni?

EDIT: ingen värkar bry sig så jag gör det...

Redigerat av darzak
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om det är det så varför har jag inte fått en varning t.o.m efter min tråd blev granskad??? om det är bra för dig men oxo bra för mig borde det inte vara personlig vinning lr vad det kallas...

det är nästan samma sak som om jag tipsar dig om ett nytt spel som jag vet kommer ge ( t.ex 1k gold) till alla medlemmar från 2005 när det blir totalt 10,000 personer som spelar spelet, hoppas ni fattar annars så kommer jag bara... arghhhh!!!....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...