Hoppa till innehåll

Min Data,fel? :o

GaaraOwnz

Rekommendera inlägg

Hej, jag har nåt konstigt fel på min data :( När jag vill spela ett spel som.. Maplestory eller counterstrike eller nåt sånt full screen online spel så hinner jag spela i typ 5 min sen så startas datan om ? Min mamma har skaffat norton virus till mig!!! :( XDXDXD Men om nån kommer på anledningen snäääälllaaa skriv!! Jag ger alla min fuska mynt :( Snälla :(

// Ledsna GaaraOwnz :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, jag har nåt konstigt fel på min data  :(  När jag vill spela ett spel som.. Maplestory eller counterstrike eller nåt sånt full screen online spel så hinner jag spela i typ 5 min sen så startas datan om ? Min mamma har skaffat norton virus till mig!!! :(  XDXDXD Men om nån kommer på anledningen snäääälllaaa skriv!! Jag ger alla min fuska mynt :( Snälla :(

// Ledsna GaaraOwnz :(

Det kan vara fel på din hårdvara..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hårdvara ? Jag är inte så himla data kunnig :P Men kan du skriva olika anledningar varför det händer ? Jag trodde det var grafik kortet förut men inte längre :P Grafik kortet är faktist ganska bra :( Men kan det vara fel på moderkortet ? Har ingen aning vad det är men en som jag känner har sagt det ;P

//Ledsna GaaraOwnz:(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

grafikkortet kanske blir för varmt när du kör spel så att datorn startas om.

när detta händer ta bort höljet och känn på grafikkortet om det är varmt

obs jorda dig innan du tar på något i datorn jorda dig kan tex göra på datorns hölje på insidan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Twiztha_MF

antingen virus eller så är det hårdvaran som jag tror, har du tittat CPUn och processorn om dom blir överhttade kraschar hela datorn och dom är väldigt känsliga

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Twiztha_MF

CS 1.6 bör inte behöva att man köper ett nytt grafik kort det klarar man utan grafik kort till och med för det är baserat på HL1 motorn som inte behövde nått grafik kort alls för att köras, men om du kör CS:S och använder ett voodoo kort bör du byta

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...