GaaraOwnz Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Hej, jag har nåt konstigt fel på min data :( När jag vill spela ett spel som.. Maplestory eller counterstrike eller nåt sånt full screen online spel så hinner jag spela i typ 5 min sen så startas datan om ? Min mamma har skaffat norton virus till mig!!! :( XDXDXD Men om nån kommer på anledningen snäääälllaaa skriv!! Jag ger alla min fuska mynt :( Snälla :( // Ledsna GaaraOwnz :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Hej, jag har nåt konstigt fel på min data :( När jag vill spela ett spel som.. Maplestory eller counterstrike eller nåt sånt full screen online spel så hinner jag spela i typ 5 min sen så startas datan om ? Min mamma har skaffat norton virus till mig!!! :( XDXDXD Men om nån kommer på anledningen snäääälllaaa skriv!! Jag ger alla min fuska mynt :( Snälla :( // Ledsna GaaraOwnz :( Det kan vara fel på din hårdvara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Hårdvara ? Jag är inte så himla data kunnig :P Men kan du skriva olika anledningar varför det händer ? Jag trodde det var grafik kortet förut men inte längre :P Grafik kortet är faktist ganska bra :( Men kan det vara fel på moderkortet ? Har ingen aning vad det är men en som jag känner har sagt det ;P //Ledsna GaaraOwnz:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 grafikkortet kanske blir för varmt när du kör spel så att datorn startas om. när detta händer ta bort höljet och känn på grafikkortet om det är varmt obs jorda dig innan du tar på något i datorn jorda dig kan tex göra på datorns hölje på insidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 antingen virus eller så är det hårdvaran som jag tror, har du tittat CPUn och processorn om dom blir överhttade kraschar hela datorn och dom är väldigt känsliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 ring till supporten hos det företag som har tillverkat datorn, så kan de kanske hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 När jag spelade cs förr blev det så... Jag köpte nytt grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 CS 1.6 bör inte behöva att man köper ett nytt grafik kort det klarar man utan grafik kort till och med för det är baserat på HL1 motorn som inte behövde nått grafik kort alls för att köras, men om du kör CS:S och använder ett voodoo kort bör du byta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Det är Garanterat Cpu:n eller grafikkortet som blir för varmt, jag kan inte spela nu pga av det, ska snart köpa ny dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Ladda ner ett program som heter SpeedFan och installera det och starta det. Skriv sedan temperaturerna programet läser av här inne ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 gå in på kontrollpanelen välj enhetshanteraren och sök efter uppdateringar på grafik kortet och det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Ställ in datorn i kylskåpet och prova igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.