madasmadas Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Skrivet 1 Augusti 2006 Vad är bleu eller red tent? Man får det ialafal det när man har klarat en av trick masters trick eller banor. Sen får man välja mellan bleu eller red tent sen när man har valt så säger han att den skickas till P.Sn men jag kunde inte hitta nåt sånt i min p.c. Så snälla säg var det är. :blink:
Girafariglove Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Skrivet 1 Augusti 2006 Gör en seceretbase i ett träd eller en buske o i den PC:n finns det ett blue eller red tent. Beror på vad du valde.
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Skrivet 1 Augusti 2006 Ta Red tent,Red Tent,Red tent!! :)
Nami Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Skrivet 1 Augusti 2006 Det är liksom ingen stor skillnad på dom. Den ena är röd den andra är blå. Så tar bara den färgen du gillar mest.
Tox Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Skrivet 2 Augusti 2006 Man kan väl inte välja färg? Har man Ruby får man Red Tent och så tvärtom!
splintercell987 Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Skrivet 2 Augusti 2006 Vad är det för skillnad om man har blue tent eller red tent? Är den ena bra och den andra dålig? :huh:
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Skrivet 2 Augusti 2006 Det är ingen skillnad.Själv tog jag Blue Tent. Tox:Nej.Det är inte så.
Eric_H Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Skrivet 2 Augusti 2006 Jag gillar blå mer än röd så jag tog Blue tent. Det är ingen skilnad så ta den färg du gillar mest.
splintercell987 Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Skrivet 2 Augusti 2006 Jag gillar blå mer än röd så jag tog Blue tent. Det är ingen skilnad så ta den färg du gillar mest. Jag håller med :cool:
Rekommendera inlägg