Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

:cool: Här Är En Trailer På HL2 Sewers.... Moden Som EuRoGuY3D Gör.... Men Jag Är Med Och Gör Musiken Och Reklamen : Trailers, ScreenShots Redigerade Och så vidare...

här är den

men kom ihåg att trailern är inte exact vad moden kommer att vara

........

Redigerat av DOG_Cool
Skrivet

Trailern ser ju, fin ut.

Men man måste ju testa själv.

Tackar Men Tacka EuRoGuY3D För Själva Spelet.....

För Mer Trailers Och Screenshot Adda på Mig På Msn Min MSN Är :[email protected]

Så kan Vi Även Spela Garry's Mod ELr Nåt annat Spel tillsammans...

Skrivet

jag gjorde en ny trailer kolla på den storyn som sagt råkade ju dog_cool snurra till lite kolla på den här istället :cool:

den lilla gamecamloggan i nedre högra hörnet är bara för att jag gjorde filmen med gamecam.
Skrivet

jag gjorde en ny trailer kolla på den storyn som sagt råkade ju dog_cool snurra till lite kolla på den här istället :cool:

den lilla gamecamloggan i nedre högra hörnet är bara för att jag gjorde filmen med gamecam.

Japp!
Skrivet

Använd full verision av fraps istället,

lr så tror jag iaf att det funkar på hl2 lr vad det nu är.

Så skriver ni startmovie gordon 100 så sparas det masser bmp bilder i hl2 mapen, sen så fixar ni ner videomach... och blaha blaha

Skrivet

Använd full verision av fraps istället,

lr så tror jag iaf att det funkar på hl2 lr vad det nu är.

Så skriver ni startmovie gordon 100 så sparas det masser bmp bilder i hl2 mapen, sen så fixar ni ner videomach... och blaha blaha

Game Cam Går Väl Bra Men Det Vart kul och ha full versionen...
Skrivet

ser inte ut att bli något speciellt...

sedan så var det ju några små stavfel här och där, och så kan jag ju inte kalla det trailer, det var ju bara massa bilder.

okej men när du har testat spelet så kommer du tycka om det
  • Skapa ny...