maaakus Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Jag rekommenderar Entropia Universe. Det är mycket bättre och roligare än second life, då man kan göra fler saker, det är verkligare och det laggar inte lika mycket. Har vetat om de länge, dock så har jag för mig att de kräver kreditkort där också. Eller stämmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 nu kan man spela SL gratis, dock är controlerna sjukt fucked up.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Jag rekommenderar Entropia Universe. Det är mycket bättre och roligare än second life, då man kan göra fler saker, det är verkligare och det laggar inte lika mycket. Ja, det är sant. Spelet är helt gratis, men det krävs riktiga pengar för att bygga upp sin gubbe och för att kunna utforska allt i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Jag rekommenderar Entropia Universe. Det är mycket bättre och roligare än second life, då man kan göra fler saker, det är verkligare och det laggar inte lika mycket. Inte riktigt, man behöver bara lägga upp pengar om man inte orkar jobba för pengarna i spelet. Men det finns dem som har tjänat flera tusen och inte lagt in ett öre. Och det bästa är att man kan växla spelpengarna mot riktiga pengar :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.