Raffed Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Har någon någon bra hjälp-sida till Zelda OoT(Ocarina of time).Jag behöver typ en sida på en guide(ungeufär som den här guieden till Deku Tree:DekuTree-Ocarina of Time) till den där eld/lava saken som ligger vid Goron City.När man dödat monstren/fienden där inne så får man den där eld-stenen typ...Snälla hjälp! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Vart är du nu i spelet? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Jag är inne i lava-stället,det ligger vid goron city.där inne tror jag att man ska klara av den andra bossen,men jag vet inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Jag tror han menar Dodongo´s cavern, eller death mountain. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 asså är du vid bossen?eller har du precis börjat på templet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Jag är i början av Dodongo´s cavern och har just hittat kartan i skattskistan.Jag behöver alltså en guide till Dodongo´s cavern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 här finns det kartor och guider till alla zelda spelen SIDAN gå längst ner på sidan der finns det en guide till oot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Tack så mycket(tänk att det fanns svenska sidor till oot) :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 hehe jo det var några som orkade skriva en tydligen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Det måste ju tatt år och dar.... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Ja men dom var ju två som skrev guiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Ja men dom var ju två som skrev guiden Tydligen. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg