Johkie Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 jag tror det kommer bli ur bra. man kommer ju kunna spela online gratis, å det kan man ju inte på 360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 360 är sämst.. PS3 kommer äga.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
need speed Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 360 är sämst.. PS3 kommer äga.. så här tycker jag xbox 360 ps3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 ska inte det här vara i övriga konsoller, skit samma tror inte ps3 kommer bli så bra den ser mest bara klumpig ut men det är ju klart man bär ju inte direkt runt på en konsoll men spelen blir nog stora med blue ray skivorna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Det kommer inte bli så värst populärt med tanke på priset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Ja den är ju skit dyr ca 5 - 6000 för en konsoll usch. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Jag tror Ps3 kommer bli skit grym Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Grafiken kommer att bli bra, men Sony har tagit bort vibrationsfunktionen och PS3 är verkligen inte värt 6000 svenska kronor. Jag tänker iallafall inte köpa det men jag hade gjort det om det kostat några tusen kronor färre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 den kommer äga men den kommer bli dyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Grafiken kommer att bli bra, men Sony har tagit bort vibrationsfunktionen och PS3 är verkligen inte värt 6000 svenska kronor. Jag tänker iallafall inte köpa det men jag hade gjort det om det kostat några tusen kronor färre. vafan, tagit bort vibratorfunktionen.. det e ju kasst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg