Gäst Dark_Zebra Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Funkar det på legendariska oxå elr? Såklart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Du eger,helt klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 är jag onsylig var kör man wirles battles jag vil testa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Kör man inte det ovanför PokéCenter? Är inte säker, har inte Emerald. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Jag vet inte heller var wirless battles e.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 4 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Wirlles battle är när man använder en adapter som man får på fire red Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 För mig funkade det int :( Följde exact vad som stod men det funkade ändå inte :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 lägg in det på arkivet istället! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 lägg in det på arkivet istället! Arkiv :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrMitch Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 De här fusket fans på G/S/C men då gjorde man nästan likadant fast på vilken dator som hälst... kommer inte ihåg hur. men då kunde mostrena försvinna när man klona dom är de likadant nu?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Det går inte att göra det här med legendariska, eftersom att man inte får använda legendariska Pokémon i Battle Frontier. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 kan inte pokémonen försvinna? för att min kompis steelix försvann när han försökte klona sin på pokémon silver! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg