Westkust Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Bra guide! Hade kanske förtjänat klister om du hade använd punkt, mellanslag, komma-tecken och begynnelse bokstav. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 varför inte klistrad? :o :) :P Den är inte ens i rätt forum :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 25 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 oj då ^^ nu så har jag fixat till den lite :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cool_G Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 måste man va medlem på den sidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 4 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 på runescape ja :) Bra guide! Hade kanske förtjänat klister om du hade använd punkt, mellanslag, komma-tecken och begynnelse bokstav. ;) Fixat mer nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azt3k3n Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 (redigerat) scar är ingen bot.. scar är ett program bara som du gör script till så att programet kan styra din muspekare............................. P.S Alla ni som vill använda det här programmet, gör det.. ni blir inte perm bannad ifall det är första gången.. första gången en mod kmr på att ni använder scar elr en macro blir ni bannad i 3 dagar.. så det är bara att fuska på :P Redigerat 12 September 2006 av Azt3k3n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst schneak Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Jmacro äger men det kostar pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 (redigerat) Den här tråden kommer tyvärr inte bli klistrad tror den bryter mot någon av alla dessa forumregler. Jag har en fråga. Om jag gör en ny gubbe på rs. och använder script och blir bannad kan jag då köra med någon anna gubbe jag har på samma dator. Redigerat 1 Januari 2007 av oddy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Det är ett problem, när man minar/fiskar/wc:ar lr vad som helst så kommer de upp random events lite då och då som dödar dig om du nt springer, därför funkar nt botar som denna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Nej du dör inte. När Random eventen har slått 2 eller mer på dig så springer den iväg själv :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Random event finns just till bara för att stoppa botar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst daniel3951 Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 kan nån skicka den på [email protected] för att det står file not found när jag trycker på länken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg