Gäst Umbreon_Moon Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Jag tycker INTE att altar cave är onödigt, för om man bara möter zubat är det ju perfekt att EV träna speed!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gotenks Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 haha om man vill ha zubats e ju grottan bra och om man vill EV träna men jag möter bara zubats i lv 12 -18 :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Jag möter bara i lv.10 :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Asså spots är saker man får av nintendo events. Man måste vara medlem i Club Nintendo osv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Altering cave e inte onödig om man har en slags pokemon kort, e-cards, o en e-reader. För om man har en e-reader o några e-cards så förändras det vilka pokemon man kan fånga där. Tror dock inte att allt detta säljs i Sverige o så e det onödigt för de pokemon man får på e-cards e exact samma man kan fånga i Zafari zonen utökad verson, plus några till. Jag har för mig att E-Reader e olagligt o sälja o kan förstöra spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Har också hört att alla sånna fusk apparater kan förstöra spelen inklusive GS och AR. :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 den är inte onödig! den finns i fire red/leaf green! alltså kan man fånga dom i fire red me! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Vart då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Six Island. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Altering cave e inte onödig om man har en slags pokemon kort, e-cards, o en e-reader. För om man har en e-reader o några e-cards så förändras det vilka pokemon man kan fånga där. Tror dock inte att allt detta säljs i Sverige o så e det onödigt för de pokemon man får på e-cards e exact samma man kan fånga i Zafari zonen utökad verson, plus några till. det ahr jag inte hört men jag har sett den säljas i sverige. men den kasnke har blivit olaglig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 E-Reader är inte olagligt, men Emulator är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg