Gäst Youx Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 (redigerat) Jag har skrivit i pc,fm & fuska.se forumet men jag får inga fm varför inte?? EDIT!! nu när jag skrev det här inlägget så fick jag 20. men får tydligen inget för svar... Redigerat 2 Augusti 2006 av Youx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Jo man får 3 FM för varje svar i forumet (i spelforumen och Fuska.se forumet) inte i de övriga ämnena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 (redigerat) jo ja vet men det e nåt fel för jag får inget edit nu fick ja 3 iallafall har startat om datorn men det kan väl ej ha nåt me de å göra? Redigerat 2 Augusti 2006 av Youx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Skicka ett mess till admin och fråga vad som är fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Det är inget fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Jo men det funkar nu men igår så fick jag inge på några inlägg men fick endå tillbaks de jag förlora för vann på lotteriet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.