Jimpa_93 Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Någon som kan hjälpa mig på oracel of session (tror jag att det heter). Isåfall hur jör man i det här brget inne i grottan??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 ta det i gameboy forumet... men menar du det sista och åttonde templet? asså Sword and Sheild dungeon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 12 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Ursäkta jag skrev fel Ocarina of Time. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 har du tww limited edition eller zelda colectors edition?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 jag tror nog ce Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 (redigerat) ja det tror du men han kan väl svara på det själv ------------ÄNDRAT--------------- OJ SÅG INTE NAMNET PÅ ÄMNET :( Redigerat 13 Februari 2004 av hab Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Kan jag få ett svar eller ska ni bråka om vilket spel det är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 ja men du e ju så noobig att du inte ens vet vilket spel det är!!!!!!!! j*vla tönt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Det finns många grottor kan du skriva vilken stad som ligger närmast? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 puh!! vilket tråkigt ämne. själv har man då klarat alla fyra spelen som är på zelda disken!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 oki ?........ :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darmani Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Du menar den hära grottan vid Death Mountain *eller hur det stavas* För det är en grotta, i ett berg :mellow: Och om det är där, var någonstans i berget är du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg