Gäst Youx Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Skrivet 2 Augusti 2006 Jag har ett bredband 54Mps. men när jag spelar Mu så laggar det sk*t mycke! och har testat att ej hålla på att *fixa* hem nåt medans jag spelarmen laggar lika mycket iallafall. Den som hjälper mig får 45fm. Kanske mer beror på hur snäll ja är då... Citera
Gäst Youx Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Skrivet 2 Augusti 2006 ett onlinespel www.muonline.com Citera
Wasabi Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Skrivet 2 Augusti 2006 Testa att ändra process medans du spelar, hjälpte mig iaf. Citera
Gäst Youx Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Skrivet 2 Augusti 2006 hur gör man det då? märkt att det ej bara e på mu de e på hela datorn som grafiken e dålig Citera
Gäst Kilimanjaro Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Skrivet 2 Augusti 2006 (redigerat) prova ändra inställningarna på spelet,funkar inte kan man ju alltid satsa några riksdaler på ett nytt grafik kort ;) Redigerat 2 Augusti 2006 av Kilimanjaro Citera
darzak Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Skrivet 3 Augusti 2006 1) du kanske har dålig dator 2) du har router(kan göra internet segt) Citera
Gäst Youx Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Skrivet 3 Augusti 2006 ne men det har funkat innan vi gjorde en ominstallition men nu segar det. har testat å ändrat inställningarna på spelet men det gick lite bättre men inte så man kan spela :( ne men det har funkat innan vi gjorde en ominstallition men nu segar det. har testat å ändrat inställningarna på spelet men det gick lite bättre men inte så man kan spela :( Citera
darzak Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Skrivet 3 Augusti 2006 ne men det har funkat innan vi gjorde en ominstallition men nu segar det. har testat å ändrat inställningarna på spelet men det gick lite bättre men inte så man kan spela :( ne men det har funkat innan vi gjorde en ominstallition men nu segar det. har testat å ändrat inställningarna på spelet men det gick lite bättre men inte så man kan spela :( ladda ner senaste drivers + direct x till ditt grafik kort.... om det inte funkar så vet jag inte vad problement är. Citera
Gäst Kilimanjaro Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Skrivet 3 Augusti 2006 googla på directX.Prova att uppdatera prestandan Citera
Dream Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Skrivet 3 Augusti 2006 Du kanske inte har tillräcligt GB på din data..? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.