alexander123 Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 hur många spel till det finns det. om man köper total experience får man allt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Vad är total experience? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop_pap Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 antagligen något pack me de flesta sw-spel de senaste åren.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 har för mig att det inehåller orginal spelet+ alla expantioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander123 Skrivet 3 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 så om jag köper det kan jag spela? och kan man vara en sån lite sak som säljer skrot på tatoine?en sån luke köper 3cp0 och r2d2 av och vad är star wars kotor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 1. i the total experience så får du följande: Star wars galaxies: Empire divided, Jump to light speed, rage of the wookies och en BARC speeder deed. Sen finns det ett expansion pack som heter Trials of Obi-wan och det får man köpa från deras hemsida. 2.Kotor är Knights of the old republic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 så om jag köper det kan jag spela? och kan man vara en sån lite sak som säljer skrot på tatoine?en sån luke köper 3cp0 och r2d2 av och vad är star wars kotor? jawas menar du? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander123 Skrivet 5 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 ja jawas kan man ha hur mång gubbar som helst eller bara en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.