Amaeli Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Kommer man kunna spela ps2 spel på ps3 tro? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Det borde man nog kunna. :) Men Ps2 minneskort fungerar nog inte på Ps3. Eftersom Ps3 har en hårdisk i sig, precis som Xbox har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Kommer man kunna spela ps2 spel på ps3 tro? Ja det kommer att gå. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Kommer man kunna spela ps2 spel på ps3 tro? Ja det kommer man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 det borde man väl kunna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Det borde man kunna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Skriver som alla andra ''Det borde man kunna'' :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 det går nog bara med vissa spel som Xb spelen på 360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Men eftersom PS3 skivorna använder Blue Tooth är det inte säkert attdet kommer att kunnas spela PS2 skivor i PS3... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Det är f*n dåligt om man inte kan det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 (redigerat) Jag är inte säker på att det inte ska gå men det verkar inte helt orimligt om det inte skulle göra det. Redigerat 13 Augusti 2006 av Ripto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Man kommer att kunna spela Gamecube spel på Wii så det skulle förvåna mig om motståndarna Sony skulle vara sämre. Jag har dessutom för mig att jag har läst i Gamereactor att man kommer att kunna göra det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg