Manikku Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Jag såg nånstans på Fuska att man kan få Jirachi genom nån guldsten. Är detta sant?? Och jag vet att man kan få honom genom Pokemon channel eller AR/GS eller vad det är så det behöver ni inte tala om <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Jag har aldrig hört talas om att man kan skaffa honom genom en guldsten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Jag har aldrig hört talas om att man kan skaffa honom genom en guldsten.Det är typ i Mossdeep staden, den där vita stenen.Man skulle typ prata med nån gubbe och sen skulle man gå till stenen och den skulle vara guldig och om man tryckte på den så kom Jirachi fram. Vet ej om det är sant <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Den gamla gubben har dott,so det blir inget av med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Jag vet inte nåt om nån guldsten... <_< Men jag vet att man kan få Jirachi genom att klara pokemon channel. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 3 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 ok :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Umbreon_moon: Rätt! Fast då måste man ju byta den till Emerald också... (eller ruby/sapphire om det nu var det...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Översättning av Tomatketchups inlägg: Det går inte att få Jirachi av nån guldsten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Entligen nogon som forstod vad jag menade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Får man både Jirachi och Deoxys från Gamecube då eller? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 (redigerat) Asså varför fattar inte alla då dom har chansen? Deoxys kan man endast få från Nintendo Events eller AR/GS. Lessen att jag lät otrevlig men håller med andra. Blir så himla trött på att alla frågar om Deoxys, Ho-oh, Lugia och alla andra. Jirachi får man från Pokémon Channel ingen annan stans. Deoxys får man från Nintendo Events ingen annan stans. EDIT: Sa till splintercell. Redigerat 5 Augusti 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 5 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Asså varför fattar inte alla då dom har chansen? Deoxys kan man endast få från Nintendo Events eller AR/GS. Lessen att jag lät otrevlig men håller med andra. Blir så himla trött på att alla frågar om Deoxys, Ho-oh, Lugia och alla andra. Jirachi får man från Pokémon Channel ingen annan stans. Deoxys får man från Nintendo Events ingen annan stans. EDIT: Sa till splintercell. jag ville liksom bara vara säker :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg