TheCreed Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Jag har hört att man ska få alla pokemon och sen så ska man åka upp i rymden ifrån modeep city också landar man på månen. Sen får man välja mellan två fossiler (har glömt deras namn) Ena är Jirachi och andra är deoxys. eller så var det för att åka upp i rymden när han där gubben i modeep space center näger nåt i stil med: The rocket launched safely! That's successful launch no. 40! Vad kan det betyda? Och flickan vid den vita stenen säger: This rock has a special meaning to the people at the SPACE CENTER. They put it here as their wish for their rockets to fly safely. When you make a wish, what do you use? Do you wish upon a star? I use a wish tag to make it happen. thats what I do. Vad är det där för wish tag hon pratar om? Får man det utav någon person? eller finns det någon borttappad på ön? Jag tror att man ska ha den där tag:en och trycka på den vita stenen så kommer Jirachi upp för att uppfylla den önskningen. Vad tror ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Verkar konstigt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rido Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 jag har klarat pokemon channel fast när jag försöker så komer den bara in i mitt rum å sen stiker den :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 (redigerat) jag har pokemon channel men asså jag fattar 0 av ur man ska KLARA den.. ops sry jag hade någon annat mysko :P Redigerat 11 Augusti 2006 av FireSeagul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 11 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Jag har hört att man ska få alla pokemon och sen så ska man åka upp i rymden ifrån modeep city också landar man på månen. Sen får man välja mellan två fossiler (har glömt deras namn) Ena är Jirachi och andra är deoxys. eller så var det för att åka upp i rymden när han där gubben i modeep space center näger nåt i stil med: The rocket launched safely! That's successful launch no. 40! Vad kan det betyda? Och flickan vid den vita stenen säger: This rock has a special meaning to the people at the SPACE CENTER. They put it here as their wish for their rockets to fly safely. When you make a wish, what do you use? Do you wish upon a star? I use a wish tag to make it happen. thats what I do. Vad är det där för wish tag hon pratar om? Får man det utav någon person? eller finns det någon borttappad på ön? Jag tror att man ska ha den där tag:en och trycka på den vita stenen så kommer Jirachi upp för att uppfylla den önskningen. Vad tror ni? Det första du sa med rymden: Min är på nåt mellan 60 och 70 O.o Och vad tusan är en wish tag O.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Jag har hört att man ska få alla pokemon och sen så ska man åka upp i rymden ifrån modeep city också landar man på månen. Sen får man välja mellan två fossiler (har glömt deras namn) Ena är Jirachi och andra är deoxys. eller så var det för att åka upp i rymden när han där gubben i modeep space center näger nåt i stil med: The rocket launched safely! That's successful launch no. 40! Vad kan det betyda? Och flickan vid den vita stenen säger: This rock has a special meaning to the people at the SPACE CENTER. They put it here as their wish for their rockets to fly safely. When you make a wish, what do you use? Do you wish upon a star? I use a wish tag to make it happen. thats what I do. Vad är det där för wish tag hon pratar om? Får man det utav någon person? eller finns det någon borttappad på ön? Jag tror att man ska ha den där tag:en och trycka på den vita stenen så kommer Jirachi upp för att uppfylla den önskningen. Vad tror ni? Undrar jag med! :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amuria Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Man går till gubben i rymdcentret i mossdeep och pratar med honom... sen säger han ett nr typ 45... när han säger "That was a suscessfull(stavning)launch no.100" så frågar han om man vill åka med en raket till rymden och då svarar man såklart ja och då åker man upp till rymden och möter Jirachi :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Nähe... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Man går till gubben i rymdcentret i mossdeep och pratar med honom... sen säger han ett nr typ 45... när han säger "That was a suscessfull(stavning)launch no.100" så frågar han om man vill åka med en raket till rymden och då svarar man såklart ja och då åker man upp till rymden och möter Jirachi :D har du gjort det själv då? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Tror inte hon gjort det.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 nepp för det går inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
battle_for_pow Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 ska testa ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg