27Caramele Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 ja, som ämnesrubriken säger vilken ska jag andvända i mitt party? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Shedinja såklart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Det bror på.Skriv uppgifter om dom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Shedinja såklart. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 3 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 shedinja, oki, tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Men...varför skrev du inga uppgifter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Hur ser ditt övriga lag ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Det också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 ninjask så klart! Finns inte mycket att säga om shedinja förutom att den suger. Har bara 1 HP och de flesta pokemons har en attack som funkar på den. Ninjask däremot kan göra swords dance, få speed från speed boost, sen göra baton pass. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Mmm. Det e rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 shedinja ska du använda för den är en guard pokemon. Många pokemon kan inte skada den för det. Och det är också därför den har ett liv= 1/1. Fast jag vet inte vilka attacker som kan skada på den. Jag (tror) att det är super efektiva attacker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Anvend Ninjask,Shedinja kanske bara blir skadad av Super Effektiva attacker,och har Shadow Ball,annars suger den.So er det,kolla po Ninjask derimot,han er ju for tusan snabb som attan,och kan slo ut Pokemons med lite liv jettenkelt. Men ett rod,anvend inga av dem,boda suger i vilket fall som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg