Ogri Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Vad har ni för filmer i er psp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Enrico1 Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 jag har bara spider man 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 i har ja transporter 1 och 2 och några fullfrys avsnitt och sedan några kortfilmer roliga :D o sen har ja spiderman 2 på umd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Spiderman 2, SWAT och Alien vs Prediator. Man får Spiderman 2 gratis när man registrerar sin psp. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prisma Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Jag har Kill Bill 1 och 2 ,Spider-Man och House of flying daggers. Sen laggar jag in filmer då och då som jag laddat ner :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 coolt ska köpa en psp och läga in massor av viva la bam avsnitt man kan ladda hem dom på google video :cool: man trycker bara på filmen och sen download och sedan väljer man psp :cool: ir Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
a25zkmiz Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Mean Girls och Spider Man 2. Verkar som alla har regestrerat sig på deras hemsida! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Asså, varför köpa filmer till PSP? Bättre att köpa dom på DVD. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sonic_123 Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Jag har fantastic four:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Om du köper på dvd måste du ju föra över dom till datorn och sedan till din PSP....... Köper du till UMD så är det bara att sätta in skivan och köra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lelly Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Spide man 2, men jag köper inte på psp:n, ska börja med d mycket bättre.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leandro Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Spide man 2, men jag köper inte på psp:n, ska börja med d mycket bättre.. Alien vs predator skönaste filmen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg