MORAD Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 vilken lag tror ni kommer spela när ni blir stora Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Jag fattar inte riktigt vad du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 vikket ja tror ja kommer spela i..hmmm..kanse Främmestads IK! Men drömmen e ju Lazio/Barca/Arsenal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 (redigerat) Min största dröm är att spela i Birmingham City. :) Redigerat 3 Augusti 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Att spela i Arsenal,Chelsea, Real Madrid, Barcelona:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Min dröm är att få spela i Juventus (L) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Min dröm är att spela i IFK Göteborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 min dröm e å spela i bk union :D för ett tag sen så gjorde jag å mina bröder ett eget fotbollslag vi var väl 20 st elr nåt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Arsenal & Real Madrid. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Typ. Juve, Real, Chelsea. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 14 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 arsenal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Arsenal & Real Madrid. ;) Du spela int ens fotboll <_< Jag skulle vilja spel för Barcelona Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.