Simpsons Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Arsenal, Juventus eller Barca hade varit skoj :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 arsenal eller barca Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
irak_king Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 jag vill va med brazil och spela så bra som naiko karllos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Du måste vara Brasilianskmedborgare för att spela där och du måste ha representerat Brasilien när du var liten då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 jag vill va med brazil och spela så bra som naiko karllos Varför inte så bra som pelé`:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 skulle ju vilja spela i något storlag ute i världen, men det blir väll korpen eller nått sånt ifall man ska vara realistisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AdaM.oo Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 (redigerat) Du måste vara Brasilianskmedborgare för att spela där och du måste ha representerat Brasilien när du var liten då. nee bara Brasilianskmedborgare och inte representerat något annat land :meddum: skulle villa spela i arsenal/hammarby Redigerat 22 Augusti 2006 av AdaM.oo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Jag skulle vilja spela för Real Madrid någon gång. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Tycker att rubrikern "Dröm Lag" passar bra till beskrivningen av tråden... Nja, skulle inte vilja spela på en fullsatt arena av människor och förväntar sig att man skall spela på toppnivå och några misstag skulle leda till att man åker ut ur laget och får inga inkomster därför att man viljat satsa på fotbollen. Men man kan väl tänka sig att spela i Skälby's veteranlag när man blir äldre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Jag skulle vilja spela för Barca och slå Real med minst 15 mål :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 finns bara ett lag Manchester United ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.