FreeZtyle Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Jag gjorde en sån här tråd för väldigt länge sen men där fick jag inget svar, så jag frågar igen. När kommer Pokémon Diamond/Pearl ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Tidigast nån gång 2007, fast jag vet inte exakt Datum.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 kan man inte se det på nätet nånstans? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke master Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 den kommer ut den 22:a april eller nåt i USA... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 efter sommaren i Europa inkl. Sverige :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megani Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Beställ den på nätet om du vill få den snabbare. Vill du ha den översatt till Engelska får du vänta ett litet tag till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg