BoNg0 Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 hur kan jag bli bra på photoshop 6.0 hur kan jag få brushes och såna texer och fonter m. m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Fonter hittar du på t.ex. dafont.com och de funkar till alla program du har, t.ex. Word och även Photoshop förstås. Om du vill lära dig Photoshop så tar det tid innan du blir bra på det bara så du vet. Men börja med att kolla runt på olika sidor med guider, börja gärna med sådana som förklarar de olika verktygen osv. Gå sedan vidare med enklare guider till hur du gör effekter osv och prova dig fram. på webdesignskolan.com och även på min egen hemsida (se pressen) finns bra guider. Devello och multimediabyrån har en del också. Google is your friend! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.