Girafariglove Skrivet 17 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Jo men hur ska jag lägga den på nätet så alla kan se den? Elr tillhör den frågan Musik/media-forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS ÄGER FETT!!! Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 längtar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Jo men hur ska jag lägga den på nätet så alla kan se den? Elr tillhör den frågan Musik/media-forumet? Om du har en kamera kan du ju försöka fotografera de så bra du kan och sen lägga upp de här. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS ÄGER FETT!!! Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 längtar ännu mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 _ray_ en kille som surfar på fuska hela dagarna och blir väldigt arg när han inte får sina weinerbröd ^^ skämtade jö :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 17 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Jo men hur ska jag lägga den på nätet så alla kan se den? Elr tillhör den frågan Musik/media-forumet? Det blir en sida :unsure: . Kunde inte få med allt på en strip :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 (redigerat) Hmm, allt måste inte hända på en ända strip. Titta bara på serier som Gustaf o.s.v. Där finns det ibland ett långt "kapitel" som tar en hel sida. Redigerat 17 Augusti 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 18 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Jo men det e svårt att få till en strip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Jo, det har du rätt i. En fråga bara: Ska det vara en humor eller en action-serie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 18 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Blandat Action/Humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Läs andra serier så kan du säkert få lite bra tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Exakt så är det. När du ska skapa en serie och karaktärer så ska du inte sitta i timtal och försöka tänka ut nåt. Gör vad du brukar göra. Se på tv, häng med kompisar, läs en bok, eller läs en serie för all del. Idèerna kommer från allt du upplever, och lagras oftas omedvetet nånstans i bakhuvet. Så om du har svårt att komma på något så sätt på en film. När jag tittar på en film ser jag alltid massor av saker som jag skulle vilja återanvända i en serie eller nåt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.