Amaeli Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Tänkte kolla vilket som var det första spel ni köpt och spelat. Mitt första spel var då ett demo som hette Pepsi man :P . Mitt första köp var tekken 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Oddworld: Abes Exodus 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 allra första jag lira var ett spel då två gorillar stod på skyskrapor och skulle kasta bananer på varann. Fett kul Första köpet var typ mulle meck bygger bilar elr nått ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 4 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Hehe gulligt :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Pac-Man :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 första spelet jag köpte var något supermario spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Jag tror det var Pac-Man. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Super Mario World till SNES. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Super Mario Bros 3. Mitt allra första. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 allra första jag lira var ett spel då två gorillar stod på skyskrapor och skulle kasta bananer på varann. Fett kul Första köpet var typ mulle meck bygger bilar elr nått ;) ´Det gorilla spelet var också det första jag spelade det var skit kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 zelda ocarina of time :D ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Monsters Inc till PS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg