Salzalada Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Kan man ta bort själva filmen från en film och spara ljudet? Jag har en .avi-fil som jag vill ta bort filmen på och spara ljudet, men hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 jo, importera filmen till movie maker, och istället för att dra den till spalten som heter "video" så drar du den till "audio", då blir det bara ljud =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Och vart finns splaten"audio"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 kanske förklarade lite dåligt =) dra ner den dit där jag satt pilen. om du inte hittar Audio grejen så måste du kanske göra en grej (som jag var tvungen att göra, vet inte varför :s). Jo, om du nu inte ser den så ta två klipp (kan vara två bilder också) och importera till move maker. Sedan går du in på Verktyg >> Video Transition och välj en effekt. Sedan så ska Audio komma upp =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Men hur tar jag bort själva filmen sen? Och sparar ljudet som en ljudfil? (.mp3/.wmw) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 sedan tar du spara filmfil, fast det blir en ljudfil ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BoNg0 Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 det låter vetigt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Tack så mycket för hjälpen, The Punisher. 100 FM till dig för ditt aarbete. ;D Men kan man klippa ljudet i Movie Maker också? För jag vill bara ha Outro-låten och Intro-låten på filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 naa, va snäll du e =) jepp, man kan klippa också. Nu gör du ju likadant med den nya ljudfilen du gjort, impotera den till movie maker, lägg in den i audi. Då blr ju filen som ett långt streck, och i änden på varje sträck tar du bara tag med musen och drar. Du fattar nog hur man gör sedan ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Du kan också välja var den ska börja och så, kan jag lägga till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander123 Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 hur får man movie maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 (redigerat) hur får man movie maker det följer med datorn när du köper den ;) annars kan du ladda ner det här Redigerat 5 Augusti 2006 av ThePunisher Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.