ThePunisher Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 hej! när jag spelar någon video fil på media player så blir det helknäpp färg :s blir inte samma sak om jag spelar det med t.e.x Quicktime Player. hur fixar jag det?? och jag vet att det funnits sånna här trådar innan, men jag hittar dom inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Du ser i WindowsMediaPlayer, så finns det höger och vänster knapp, du kan välja olika menyer där. Ta färgväljare och se om nåt har gått knas där. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 4 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 hur mycket jag än drar i dom där färginställningarna så händer inge =0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Skaffa Windows media player 11 om du inte redan har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Du kanske behöver någon codec. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 4 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 har fixat det nu, rätt färg, men det ser fortfarande freakat ut :S det är så in i helsike blekt, ska skicka in en bild... äsch bajs, kunde inte ta bild >:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 har fixat det nu, rätt färg, men det ser fortfarande freakat ut :S det är så in i helsike blekt, ska skicka in en bild... äsch bajs, kunde inte ta bild >:( Print Screen ,öppna paint - klistra in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 6 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 testa själv att ta print screen, det blir helt svart när man klistrar in :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 testa själv att ta print screen, det blir helt svart när man klistrar in :s Funkar för mig :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Det går inet att ta print screen på en film som man spelar upp med någon filmuppspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Kolla att du har instalerat media player rätt eller något sånt. Har hänt konstiga färger för mig med så pröva något :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 prova köra i vlc istället mycket bättre program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.