Gäst Andreasswf Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 http://media.putfile.com/Over-Da-Rainbow Som sagt :P hoppas ni gillar den ^^ Vad tycker ni? 1 /10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Cool. Jag gillar den. Men för kort. En annan liten sak är att när filmen är slut så fortsätter musiken, och när man klickar på Play knappen igen så blandas alla låtar ihop så det låter ej så bra. 8.7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 1. inte färdig :P 2. inte färdig...så det blir inget stop script än Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Okej, posta upp den färdiga versionen senare. :) Snyggt gjort i Flash BTW. Du har talang ser jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Tack så jättemycket berra! första gången jag får höra något sådant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Jag säger bara sanningen. ;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Hoppas jag får lägga upp den på min hemsida! för filmerna som jag gör måste ha en speciell känsla för att komma upp där! Tack berra! nu har jag fått mer självkänsla och börjar göra mer filmer igen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 (redigerat) Folk måste börja vara mer positiva med varandra här på forumet. Det gör en själv och andra glada. Och det är ej svårt heller att ge en fin kommentar eller fin kritik. :) Redigerat 4 Augusti 2006 av LillBerra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Kk :P Medelbetyg på filmen just nu 8,7. Röstade 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 hmm, lite kort tycker jag, men skitbra gjord =0 bra låt också :P 9/10 pungt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 =) den blir längre :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 :P 1/10 nä bara skoja 0/10 nä nu skoja jag igen 9/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.