Gäst Andreasswf Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 :mellow: tack så himla mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 jag håller med MagiskaBarnet till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Gud vad du håller med mig DarkForce! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Gud vad du håller med mig DarkForce! ^^ jag säger 6/10 för att att inte klaga men asså när han slåss så slåss han i slowmotion och att inget stop script och tre att handlingen är helt kass men annars var allt annat bra :cool: :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS ÄGER FETT!!! Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 5,5 för kort,inge humor nästan,muskiken blandas andra gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 (redigerat) whahahaha!!! ni kan inte va för goa...jag har svar på alla era kommentarer varför den var dålig För kort = inte färdig Inge humor = det är en fighting film Musiken blandas = Musiken overlappas för att ni trycker på play igen när jag inte sattit in stopallsounds...:P Men tack ändå :lol: Redigerat 5 Augusti 2006 av _ray_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.