HalO Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 hjälp! min data e seg va ska jag göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 använd diskdefragmenteraren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Eller köp en ny dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 007 Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Detta skulle du kunna ta i trimma pc tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Detta skulle du kunna ta i trimma pc tråden... De har väl lagt ner trimma pc tråden??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 inte vet jag men du kan ju antingen kö en defrag lr forma skiten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ziz Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 köp en ny spara pengar :twisted: :twisted: 8) 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 hjälp! min data e seg va ska jag göra du e inte ensam.... min e tröööööööög... köpte ja ungefär 1996 elle nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbe1991 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Hur mycket minne har du? Hur snabb processor har du? Vad har du för grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vincent Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 rino_boy skrev: I LOVE COUNTER-STRIKE ITS SOOO MATTA FUKKING GOOD Hur kan du spela cs med assssssssssssss trög dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bobo Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 De som Vincent sa stämmer! Hur kan du spela om den e asseg?? Jag kab inte spela cs på min dator men den e nog segare än din! Den har 63 mb ram!! Grymt eller vad?? Jag tycker att de e skit! köpa aldrig Compac! Jag har en sån! Skit datorer! En sak till: IBM = Incredible Bad Machines Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Stäng av alla öppnade program i ctrl+alt+delete. O.B.S! Stäng inte explorer och svchost!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.