Dannie Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Får jag fråga... Har du några speciella program? Te x Steam? segar ner datorn nåt så fruktansvärt om man har det på medans man gör annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Menar du mig? i alla f*n nej. Men det kommer upp en ruta där det står att minnet är fullt. Om det är det du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 hjälp! min data e seg va ska jag göra du e inte ensam.... min e tröööööööög... köpte ja ungefär 1996 elle nått... hehe... kanske dags att skaffa sig en ny då? hyr en gärna det blir mycket billigare =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Menar du mig? i alla f*n nej. Men det kommer upp en ruta där det står att minnet är fullt. Om det är det du menar. Nej jag menade Rino_boy. Han älskar ju Cs, enligt hans sign, och då tänkte jag att han kanske använde steam... Men som sagt, logga alltid ur från steam, det är igentligen bara en fet bugg som segar ner datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ganondorf_91 Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 ni e tröga köp en ny och steam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 hjälp! min data e seg va ska jag göra du e inte ensam.... min e tröööööööög... köpte ja ungefär 1996 elle nått... hehe... kanske dags att skaffa sig en ny då? hyr en gärna det blir mycket billigare =) jo kanske de de...men vi kan itte i år... vi har en compaq...4gB minne...hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 vi har 250gb intelp4 3.0ghz den är ny skit bra men steam segar inte ner mitt tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dawe 1337 Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Har du ingen CD hemma som d står Recovery cd eller nåt liknande?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.