KNASEN Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 hur kommer man in i den låsta dörren i ett av husen i mossdeep city? det är en man som berättar att han har varit en äventyrare förr för att beskriva lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Den kommer du ini när du klarat gymmet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
charlie Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 jag har klarat alla gym och det går inte att gå in Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 för mig med! jag har tom klarat ligan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 12 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 hallå kan någon hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 vilket hus,eller är det en våning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 vilket hus,eller är det en våning det sitter en gubbe vid ett bord (tror jag) och rakt fram fins en dörr som är låst. jag kommer inte heller in...........jag tror inte att det går <_< :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 jag kommer inte heller in Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Finns den på Sapphire med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 19 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 kan någon skriva om ni vet hur man kommer in Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Är de det de huset man får en pokemon av Stewen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Jag vet vilket hus det är, du måste ha E-card och E-reader, sen ska du dra kortet och prata med killen. Du måste även vara medlem i en klubb, man ska prata med en kille i ett Poké-center för det. Det är där man spelar spelen som finns på E-card. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg