Dolphin Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Jag började spela detta spel men jag fastnade redan på första uppdraget. Spelet verkar lite tråkigt men jag måste ge den en chans. Men för att det ska gå måste jag komma vidare. Har någon ett bra tips? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Klicka för guide för hela spelet fast du behöver inte läsa allt :P Är på engelska men är lite svårt att hitta på svenska så ^_^<LÄNK> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 vad är det du vill ha hjälp med? o.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 vad är det du vill ha hjälp med? o.o Det framgår klart och tydligt i rubriken. Jag behöver ett tips på hur man lätt kommer undan i det första uppdraget. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Mafia suger på Xbox och Playstation 2. Spela det på PC istället. Men iallafall så kör bara på och kolla på kartan vilken som är den bästa vägen till flygplatsen dit du ska. När jag körde det uppdraget första gången så tycket jag ochså att det var lite svårt att komma ifrån dem men tillslut klarade jag det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Hur kollar man på kartan, finns den någonstans i menyn eller något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Kolla på kontrollerna vilkan knapp man måste trycka på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Okey, tack för tipset. Ska prova det nästa gång jag drar till mamma och spelar Xbox. .) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Jag har Mafia på PC hur går man ur bilen igentligen? Går det änns? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Jag har Mafia på PC hur går man ur bilen igentligen? Går det änns? Ja, det är klart att det går! Ett klick på höger musknapp om jag minns rätt. Fast, jag kanske minns fel, kolla kontrollerna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg