Nami Skrivet 6 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Nu har jag kollat på Serebii och dom sa att denhär bilden kommer troligen vara starters i Diamond och Pearl. Jag tycker att kängurun var jättesöt! Den kommer jag att välja. Kängurun - Fighting Noshörningen - Phsychic Katten - Dark Det är en katt, stod det på Serebii.net. Men spela roll, det är ändå fake. Sammahär, jag brukar alltid ta Fire typer först men apan lockar inte mig direkt så jag kommer ta pingvinen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Jag ska ha alla för jag ska göra Starter-Fusket :P . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 (redigerat) Tittade på Fake Pokemons och så var dom där... :cry: och där stog det ju vem som gjort dem oj åg inte att ni redan märkt det.. såg bara på första sidan! Redigerat 10 Augusti 2006 av ante337 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Yup. På Diamond ska jag ha Pingvinen(Water), och på Pearl ska jag ha Apan(Fire)... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 10 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Ingen som vill ha den lilla sklödpaddan? den e ju cool ;P Men jag komer ta Pingvinen som jag säkert har sagt på varje sida xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Ifall det kommer ett "extra-spel" typ som Gul, Crystal o Emerald, så ska jag ha sköldpaddan... Men det dröjer nog inte länge innan man får se deras utvecklingar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Det är ju synd :( . Men man för väl vänta :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 (redigerat) Den som väntar på nått gott väntar alltid för länge. :( Redigerat 10 Augusti 2006 av Nigthwolf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Precis :( . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Jag tyckte Naetoru såg bäst ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Vill först se deras utvecklingar innan jag väljer xO Man vet dock nästan vad deras bästa stat kommer att vara.. Apan : Sp att, Speed Pingu : Sp def , Hp Dino : Def, Sp def Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 läst att "sköldpaddan" ska vara young leaf pokèmon "apan" young monkey pokèmon och "pingvinen" pinguin pokèmon :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg