Gäst Mujo Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Okej, nu pratar vi punk. Grisen Skriker och Asta Kask är klassiskt. The Buzzcocks och The Saints är favoriter. När vi pratar lite modernare musik så är nog Dance Hall Crashers. Varför tog du min cykelpump, cykelpump cykelpump, varför tog du min cykelpump cykelpump cykelpump? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 The Offspring Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 De lyckliga kompisarna börjar bli lite bra faktiskt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Om ni tror att the offspring är punk så har ni fel :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Om ni tror att the offspring är punk så har ni fel :o nahe nahe så nu är det ej punk kan du förklara för mig vad the offspring tillhör för genre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Billy Talent!...xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Ramones, the clash och metallica :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Sum 41 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Lätt Spooky Kids ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Ramones, the clash och metallica :gitarr: Metallica är INTE punk <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Ramones, the clash och metallica :gitarr: nee det vet ja väll... men det är rock.. och jag gillar deras musik, speciellt the unforgiven och the memory remains... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Mina Favoritband när det gäller Punk är Sex Pistols och The Exploited ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.