Gäst Yantra Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 För inte så längesen har ju den nya uppdateringen släppts till tibia! Vad tycker ni om den? sj tycker jag faktsikt att den suger pvp:et är ju förstört har faktsikt börjat spela ot ba men som sagt vad tycker DU om updaten? Bara folk som spelar tibia behöver svara inte noobs som säger att tibia suger osv etc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Abimill Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 asså människorna har blivit as fula dom har typ blivit uppstoppade och as fula!!! dom borde skaffa tillbaka vanliga grafiken på människorna det var mkt snyggare :P inte så mkt mer att säga om uppgraderingen :o ///Abimill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 ja outfitsen e verkligen också fetefula Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Uptaden äger som sagt :) Men hatar outfitsen hehe Much quest to do Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 haru ggjort någon ny quest än? jag vet att iaf man kan dyka nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Kan mna gå under vattnet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 ja man kan dyka typ såg det på otfans :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Med helmet of the deep eller hur :gitarr: nån som kan säga hur man får den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scaleot Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Min gubbe på rook (Guardia) tappade hela sin pakning.. eller ja... backpack med lite göttiga saker.. så som pengar, och dylikt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Ehh.. Okej kul :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg