Amaeli Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Tänkte kolla med er hur mycket ni har av dessa grejer, vilka som är insatta i ämnet. Skivor har jag inte så många kanske fem, men sedan när jag räknar mina filmer har jag kommit fram till 74 st. Skriv gärna lite om vilka filmer ni har och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Jag har cirka 150 VHSfilmer då jag har fått alla mammas VHS:er. Min pappa har många DVD-skivor cirka 3000. Det är många bra filmer det och samlingen växer. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 h*lvete 3000 st va kanske har 20-30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Runt 500 DVD-filmer har familjen och 200 VHS-filmer. Skivorna måste vara över 2000 eftersom att farsan har svingammla skivor sen han var ung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 200 dvd och 40 vhs. typ 80% är bara dragonball z. resten är andra anime eller disney/barnfilmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 6 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 :o . hmm och jag som tyckte jag hade mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Läs på om The Pirate Bay så får du betydligt fler filmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 hi, har bara Green Day American Idiot, Kerplunk, Nimrod och International Superhits :) filmer är alla Star Wars, The Punisher, Den Gröna Milen och Starsky & Hutch =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Runt 50 DVD filmer har jag i hyllan, sedan ungefär 100 VHS band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 vet inte, orkar inte räkna nu heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 vanliga skivor 10 brända :S runt 100 nåt dvd filmer ba typ 15 elr nåt sånt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 CD-skivor: runt 300 st VHS: ca 200 DVD: ca 150 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.