Gäst Andreasswf Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Tack allihopa ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 10/10 men håller killen i solglasögon något i slutet? Ser ut som att han har 3 armar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 men jaha jag ser bara först två fetesmå snubbar i början sen försvinner de å jag tittar på en vit skärm med bara musik wtf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 2/10.. du får 2 poäng för att det är ganska snyggt ritat.. enligt mig är det lite sega animationer och musiken var inte så passande.. och fightingfilmer börjar bli jävligt tråkiga nu.... men potenialen har du mannen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Svar till: the shadow han håller sina armar i kors och i den högra armen (åt hans håll håller han en pistol i ) Svar till : Yantra Du kanske inte har en bra FP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 nja 9/10 lite tråkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 helpottis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 2-3/10 Bra men inte bra i jämförelse mot de bättre (makes sense, eh?). Nej men alltså, så många bättre flashfilmer i fightingstuket som det finns på internet så är det inget vidare. Tråkig, som Mujo sa, Fightingflash är så uttjatat. Kom med något nytt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Svar till: the shadow han håller sina armar i kors och i den högra armen (åt hans håll håller han en pistol i ) Svar till : Yantra Du kanske inte har en bra FP om du menar flash player har jag nog 8an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bashe_man Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 5/10 inte så bra tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Enrico1 Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 grymt :D 8/10 skulle vara grymt med en uppföljare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Ska nog börja på 2 an snart...fast då måste jag ha andra låtar så den kanske inte kommer heta over da rainbow 2 då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.