Gäst Yantra Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Skrivet 5 Augusti 2006 hittar inget men vafan hjälp mig nån Citera
Gäst Muuu Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Skrivet 6 Augusti 2006 du kan väll börja att skriva vad du har för router. ifall du ska in på cmd så är det för att kolla din standard-gateway(det du ska skriva in i IE eller FF för att kunna ändra i routern) Citera
LillBerra Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Skrivet 6 Augusti 2006 Gå in på den här länken: http://www.portforward.com/english/routers...DI-604index.htm Sedan väljer du program/spel du vill öppna port till, och följ instruktionerna. Citera
Gäst Yantra Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Skrivet 6 Augusti 2006 ja vet har gjort det men där står att man ska öppna cmd å sånt å de funkar inte för mig :S det funkade för min kompis Citera
Gäst Muuu Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Skrivet 7 Augusti 2006 skriver du ip config med mellanrum(som jag skrivit nu) eller utan mellanrum. för du ska skriva det utan mellanrum Citera
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Skrivet 7 Augusti 2006 jag skriver utan emllanrum ja Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.