Gäst Andreasswf Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Jo i princip för att: 1.Fildelning är gratis och därför får "Kändisarna" Inga pengar 2. Skivbolagen kan börja gå i låg budget för att många fildelar och bränner och byter eller kopierar till varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 (redigerat) Än så länge har jag inte hört klagomål att kändisar förlorat pengar. :S Enligt mig har dom så det räcker. Eller är det jag som ej läser tidningen? :) Plus att det är ej kändisarna som får pengarna när dom gör en skiva, det är skivbolagen. Redigerat 21 Augusti 2006 av LillBerra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 haha, bra video! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.