ullbergan Skrivet 15 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 vad ska man ha gamemaker till, hur använder man det och varför ska man ha det man kan göra spel och jag vet knapps sjelv hur man anvender det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Du sa att du FÅTT RPG2003? Kan man köpa det eller vad? För 2000 laddade jag ner...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 var laddar man ner rpg då ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Det kan man inte ladda ner längre. Dom har tagit bort det från internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Vilket av dem kan man inte ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Är det riskfrit att ladda ner spelen på: http://www.cs.uu.nl/people/markov/gmaker/games.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Tror det iom det är den officiella sidan för GM. Iaf har jag laddat ner därifrån och burken funkar fortfarande så jag tror det är riskfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 råg maker är INTE bättre, eftersom man bara kan göra RPG:n... ladda ner packs på sidan, finns på download, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Det är 500 ggr lättare att komma in i än Game Maker. Och mycket lättare att programmera händelser. Håller på med ett spel, hittils tror jag det tar ett par timmar att komma dit jag är nu... lär bli rätt långt innan jag är klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Det är 500 ggr lättare att komma in i än Game Maker. Och mycket lättare att programmera händelser. Håller på med ett spel, hittils tror jag det tar ett par timmar att komma dit jag är nu... lär bli rätt långt innan jag är klar. jag har gjort många spel i gamemaker, dessutom kan jag med det göra plattforms spel och sånt, RPG maker är ju endast till för RPG:n medans man kan göra allt med gamemaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Man kan göra mycket men inte allt. OK, Game Maker är iochförsig bra, det är kul ibland, men RPG är lättare och det går mycket fortare att göra inställningar och få programmet att fatta vad man vill. Förresten på tal om GM, nån som vet en Tutorial med TEXT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Man kan göra mycket men inte allt. OK, Game Maker är iochförsig bra, det är kul ibland, men RPG är lättare och det går mycket fortare att göra inställningar och få programmet att fatta vad man vill. Förresten på tal om GM, nån som vet en Tutorial med TEXT? finns på sidan! som sagt, det går att göra allt med gamemaker! säg nåt som inte går! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.