Gäst Andreasswf Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Vilket mått ska det va på avvan...jag ska ställa in det på en flash avva jag gjort som jag ska ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Öh, 125x125? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Man får inte ha animerade avatars.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 (redigerat) men bonda eller vem det var hade det ! så jag trodde man fick hux flux Redigerat 6 Augusti 2006 av _ray_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Men nu var det inte så. Det som står i reglerna gäller och om någon har animerad avatar så får du anmäla den personen ifråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 ok bra, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.