isMaNnen Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 (redigerat) De har hänt nått konstigt med mitt World of warcraft, när jag startar det så ser de konstigt ut, man ser inte var som ska vara dära bilden e utsträckt och färgerna e helt konstiga.. vad kan vara felet? kan inte vara för att jag har för dålig dator.. ;) hära är en bild: http://img49.imageshack.us/my.php?image=namnlsel8.jpg EDIT: NU ÄR DE SÅ HELA TIDEN!! :( vad är fel?? nu säger den när man startar allt i 3D att vi inte har direct X 9,0 jag har laddat ner den flera gånger från microsofts hemsida och sen så säger den fortfarande så! Redigerat 7 Augusti 2006 av Mellan_mjölken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 oh fyfan va jobbigt det måste vara :( man kan det verkligen inte ha med grafikkortet att göra? Samma sak hände med mitt Splinter Cell (ungefär), och jag hade ett rätt bra grafikkort, men jag vart tvungen att köpa ett nytt, för det pajade, så, testa att köpa ett nytt grafikkort ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 7 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 jag ska först prova formatera om burken, sen om inte de funkar vetef*n.. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 gör det du ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Har haft samma problem fast då med Direct X 8 för något år sedan. Efter omformattering så funkade det att installera normalt igen. Prova ta Start > Kör... > dxdiag och gör ett test av direct x där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 stackars dig, hände på min förra dator :S :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 7 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 och hur fixa du de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Jag tror nog att du har installerat fel drivrution eller så är den lite väl varm. Vet du vad! Formatera, hämta drivrutin, fixa internet och allt. Sen installera wow. Om det är likadant så ring din support om du har en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 men för tusan gör som nico sa å kolla om de funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 8 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 mm, ska formatera om den idag.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Borde vara jobbigt det där.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 se om det finns nåra nya uppdateringar för burken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg