Gäst Mega93 Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Beldur, sådant grafik-problem uppstår om du installerar en ny version över en gammal eller tvärtom. Avinstallera bara spelet och installera om. Och spelet är offline för jag jobbar på en mycket stor uppdatering för cc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Nya Maps och så va Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Beldur, sådant grafik-problem uppstår om du installerar en ny version över en gammal eller tvärtom. Avinstallera bara spelet och installera om. Och spelet är offline för jag jobbar på en mycket stor uppdatering för cc. Ok tack annars kanske jag tänkte att det kunde bero på min upplösning.. 1680x1050 men vilket program gör du spelet i? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Program? Öhm, Visual Basic 6.0. BTW, jag har i hemlighet jobbat på en ny verion av Centrycraft. Denna versionen är inte slarvigt gjord som de andra misslyckade versionerna. Denna versionen har: Fullscreen Stöd för ÅÄ och Ö Friendlist Synliga items (man ser det man har på sig) Och mycket mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Jag tänkte att du höll på med åt i den stilen efter att Kevve nämde ''du-vet-vad''. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Nej, det var kanot ;) btw, spelet kommer äga ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Okej, kanot, nice. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 WoW! Omega jag längtar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Jag lät Kevve och Eexwhyzee testa spelet och som väntat hittade vi flera buggar som jag just nu håller på att fixa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 jag vill ha screenshots! :P Blir det bättre maps och sånt nu eller? Om du vill ha chars monster och chip sets mm så gå in här http://www.charas-project.net/resources.php?lang=sw Chars har du här: http://www.gamingw.net/resource/5? Du kanske redan visste det lr så kanske du gör egna sprites... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Det visste jag, det är genom charasEX jag gör items nu. Bättre mappar och sånt är det. BTW, jag ska försöka dra ner lite (bara lite) på allt fantasy så just nu som saker man kan slåss mot har jag: Får, pingviner och björnar. Fler kommer snart. Jag har även gjort så att när man dödar nåt av djuren så blir det till döda djur, som man kan plocka upp och äta för att få liv. Ungefär som Tibia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 (redigerat) Ditt spel kommer bli väldigt populärt det kan jag lova... Det vore coolt om du kunde fixa typ en till ras som är fiende med människorna så det skulle bli mer PvP men det kanske är svårt... Redigerat 14 Augusti 2006 av Beldur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg