Gäst Beldur Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Om du menar accounten så nej. Man får registrera om sig eftersom det är svårare att gå upp i level på den nya så är man redan på level 70 så är det en aning fuskit för de som är nya. Det är det jag menar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Varje account fil innehåller extremt många rader med exp data. I v.1 hade vi kanske 15 medlemmar och att räkna ut exakt hur mycket de ska ha är mycket tidskrävande. Föresten hade jag tänkt att så fort jag får tag i en bra (och mycket billig) serverhost så ska jag ha både servern från CC-Original och CC-3 körandes, då kan man spela både den gamla och den nya. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Varje account fil innehåller extremt många rader med exp data. I v.1 hade vi kanske 15 medlemmar och att räkna ut exakt hur mycket de ska ha är mycket tidskrävande. Föresten hade jag tänkt att så fort jag får tag i en bra (och mycket billig) serverhost så ska jag ha både servern från CC-Original och CC-3 körandes, då kan man spela både den gamla och den nya. oj... jag råkade vist somna till mitt i allt. Ladda hem en Config Editor istället... och föressten, du gör det FRUKTANSVÄRT krångligt för dig... vad är ditt nästa medelande? typ... : Jag kan inte blah blah blah blah... för att blah blah blah blah... och du är blah blah blah blah. Föressten så borde du kunna räkna ut det själv, 11 åringar kan.. men inte en 13 åring? HAH! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Jo, att använda en config editor är ju bra... Om jag nu skulle behövt det! Jag har inga problem med att ändra exp osv (har redan en config editor) men grejen är att jag för varje medlem måste räkna ut hur mycket exp de ska ha baserat på deras gamla, vilket du skulle fattat om du läst igenom min text. Men jag förstår att du kan ha lite problem med att läsa utan att överhetta hjärnan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Jo, att använda en config editor är ju bra... Om jag nu skulle behövt det! Jag har inga problem med att ändra exp osv (har redan en config editor) men grejen är att jag för varje medlem måste räkna ut hur mycket exp de ska ha baserat på deras gamla, vilket du skulle fattat om du läst igenom min text. Men jag förstår att du kan ha lite problem med att läsa utan att överhetta hjärnan. hmm... Det var intressant, jag tror inte du har så mycket intellect, varken i spelet eller i verkligheten. Du gör det lite krångligt för dig och det är helt ok.. jag förstår att folk med -(får inte plats med siffrorna) intellect, oj glömde jag att du har mindre IQ... haha. Jag tror att ifall jag skulle försöka läsa ditt medelande så skulle min dator re-boota automatiskt för att han fattar inte hur en mänsklig varelse kan skriva nåt så sjukt. Vem tror du är ägd nu? jo, du... men du kommmer ju SJÄLVKLART att skriva : Jag har blah blah blah så det går inte att blah blah blah så du kan väl va tyst din blah blah blah och du kan väl inte blah blah blah.. och varför skulle jag blah blah blah. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 (redigerat) 3.............2.............1.......... BULLSHIT! Sluta snacka skit nu.. Jag skiter både i dig och det faktum att du saknar IQ. Detta ämne börjar gå off-topic... Redigerat 30 Augusti 2006 av Omega99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 men han e ju bara 11 år -_- men iaf du vet alltså inte när du får tag i server är riktigt sugen å spela ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 11... han är en lögnare och han är konstig :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 jupp... Jag är verkligen i behov av någon som hostar servern så har ni en ledig dator som ändå bara står på hela dygnen så kontakta mig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 jupp... Jag är verkligen i behov av någon som hostar servern så har ni en ledig dator som ändå bara står på hela dygnen så kontakta mig :P hade gärna låtit men har kass uppkoppling och dyr el å morsan är lågkomstintagare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Jag tror nog moddarna (admin?) är tillräckligt smarta för att isåfall ta handlingar mot honom och inte tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 men du får väl börja jobba aja just de du e bara 13 :S tusan me de krisade lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg