CeZ Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 PÅ ett uppdrag så är man i ett plan med lucka, typ lika stort som jumbojeten. Var kan man hitta det planet efter uppdraget? Jag har kollat på alla flygplatser men har inte hittat det. :angry: Jag vet att man kan hitta det, för jag har sett bilder på det. Planet heter nåt med A... an kanske, jag vet inte men nåt sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 är inte det de planet som står inne i det största garaget i Las Venturas flygplats? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Nej det är AT-400 Skillnaden är att AT-400 har bara 2 motorer (den andra har fyra) och så har At-400 ingen lucka. Nej det är AT-400 Skillnaden är att AT-400 har bara 2 motorer (den andra har fyra) och så har At-400 ingen lucka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Det planet går väl inte att flyga, det med luckan alltså....menar du det där planet som man ska in i genom att åka motorcykel upp för planets lucka? tror nog inte att det går att köra :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Jodå. Har sett bildbevis och filmbevis. Desseutom kan man köra det på MTA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 vart har du sett filmbevis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Fråga inte mig, googlade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woozie_92 Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 tjena tjena kungen utav sa e här igen för å svara på jusst era frågor plkanet heter andromada och finns inte på någon utav flygplatserna dock kan du ordna fram ett med en trainer som jag föreslåratt du googlar fram ;) angående luckan ås går den inte att öppna utav nån sorts modifikation,såna kan återfinna på gtagaming.com eller liknande ;) --woozie :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Har själv flygit den och du öppnar med Numpad 2 och 8. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg