CeZ Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Skrivet 6 Augusti 2006 PÅ ett uppdrag så är man i ett plan med lucka, typ lika stort som jumbojeten. Var kan man hitta det planet efter uppdraget? Jag har kollat på alla flygplatser men har inte hittat det. :angry: Jag vet att man kan hitta det, för jag har sett bilder på det. Planet heter nåt med A... an kanske, jag vet inte men nåt sånt.
ThePunisher Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Skrivet 6 Augusti 2006 är inte det de planet som står inne i det största garaget i Las Venturas flygplats?
CeZ Skrivet 6 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 6 Augusti 2006 Nej det är AT-400 Skillnaden är att AT-400 har bara 2 motorer (den andra har fyra) och så har At-400 ingen lucka. Nej det är AT-400 Skillnaden är att AT-400 har bara 2 motorer (den andra har fyra) och så har At-400 ingen lucka.
ShitBreakSean Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Skrivet 7 Augusti 2006 Det planet går väl inte att flyga, det med luckan alltså....menar du det där planet som man ska in i genom att åka motorcykel upp för planets lucka? tror nog inte att det går att köra :unsure:
CeZ Skrivet 7 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2006 Jodå. Har sett bildbevis och filmbevis. Desseutom kan man köra det på MTA.
woozie_92 Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Skrivet 9 Augusti 2006 tjena tjena kungen utav sa e här igen för å svara på jusst era frågor plkanet heter andromada och finns inte på någon utav flygplatserna dock kan du ordna fram ett med en trainer som jag föreslåratt du googlar fram ;) angående luckan ås går den inte att öppna utav nån sorts modifikation,såna kan återfinna på gtagaming.com eller liknande ;) --woozie :cool:
CeZ Skrivet 12 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 12 Augusti 2006 Har själv flygit den och du öppnar med Numpad 2 och 8.
Rekommendera inlägg